PRO PIERCING: Zbudujmy razem wizerunek branży [SZCZEGÓŁY]

Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu, a tak mogą wyglądać reklamy wizerunkowe polskiej branży piercingu. Żeby te reklamy miały sens, musimy dodać piercerów do naszej aplikacji. Jesteście dostępni dla klientów w wersji desktopowej i mobilnej serwisu, ale nie w aplikacji. Musicie wziąć to w swoje ręce.


Potrzeba minimum 100 piercerów [jeszcze 92], którzy zdecydują się wykupić abonament na cały rok (300 zł netto / 369 zł brutto), abyśmy mogli zlecić prace programistom. Przy ilości 100 piercerów można też myśleć o reklamach sponsorowanych przez cały rok. A jak nie wiedzieliście, że jest aplikacja TATTOOARTIST to możecie ją ściągnąć i przejrzeć [TUTAJ].

W ramach abonamentu piercerzy w portfolio mogą pokazać swoje wykonane przekłucia, możliwe do wykonania kompozycje, cennik oraz linki do social mediów i np. booksy. Będziemy mogli organizować dla Was też konkursy np. najlepszy play piercing i sami będziecie jurorami w głosowaniu na swoje prace.

Do tego jako bonus dla każdego piercera, który się przyłączy w ramach akcji przygotowana zostanie indywidualna imienna grafika reklamowa PRO PIERCING i promocję w naszych social mediach.

Z naszych obserwacji i analizy zapytań Polaków (zwłaszcza młodych) o piercing w Google wynika, że jest spore zainteresowanie wszelkimi formami przekłuć. Duży problem stanowi jednak nieufność klientów co do umiejętności piercerów - to można zauważyć na grupach związanych z piercingiem, które zalewane są zdjęciami krzywych przekłuć, ziarniną lub innymi powikłaniami. Wszystkie takie osoby szukają profesjonalnych artykułów wyjaśniających np. charakterystykę danego przekłucia, gojenia itp. U nas takie informacje znajdą i znajdą też PRO PIERCERA.

Od półtora roku współpracujemy z Olą Brunke, która przygotowuje artykuły o piercingu pisane pod SEO (wyszukiwarki), ale w formie przystępnej dla ludzi. Widzimy, że teksty te przynoszą efekt, bo przekierowują klientów na piercing do serwisu. Dodatkowo współpracujemy od strony redakcyjnej z Martą Wierzbą, która przeprowadza ciekawe rozmowy z Wami.

Duże podziękowania należą się również z Angie Piercing, która wraz ze swoją ekipą Angie Piercing Studio przygotowuje teksty na temat piercingu z myślą o publikacji na Onet (jesteśmy serwisem partnerskim), dzięki czemu mogliśmy np. opublikować artykuł, że przekłuwanie uszy pistoletami to zło i krzywdzenie dziecka.

Z tego miejsca zachęcamy wszystkich piercerów do współpracy z nami. Uwierzcie nam - przyniesie to efekt. Aplikacja i serwis generują klientów dla tatuażystów i dla piercerów też zaczynają. Poniżej przykładowe kreacje reklamowe dla branży piercingu.